DE IDEALE VERZEKERAAR

2024
Maarten Savelberg

Wat denk je. Als we gewone gemiddelde Nederlanders vragen de verzekeringsbranche helemaal opnieuw uit te vinden. Blanco canvas. Denk je dan dat ze dan een industrie verzinnen die jaarlijks zes tot acht miljard (duizend miljoen) winst maakt? Een industrie die grotere risico's (zoals overstromingen) en te dure levensreddende behandelingen (bijv. dure maar effectieve kankermedicatie) uitsluit? Een industrie die GEEN community creëert van mensen die elkaars materiële en immateriële risico's en schade willen dragen? En een industrie die polisvoorwaarden schrijft die zo ingewikkeld en saai zijn dat niemand ze leest?

Uh, nee. Ze komen met iets anders. Iets beters.* Waarschijnlijk een menselijk, logisch en eenvoudig concept. Iets dat de verzekeringsmarkt wel eens zou kunnen disrupten. Want echte disruptie komt uit de Onderstroom.

*Met de Onderstroommethode ontwerpen we innovatieve concepten door gewone gemiddelde Nederlanders ècht samen te laten werken met experts en leiders.

Vorige
Vorige

DE IDEALE SUPERMARKT

Volgende
Volgende

WAT MENSEN ZEGGEN ALS ZE HET MEEST ‘ZICHZELF ZIJN’.